DOBLATGE EN VALENCIÀ

Curso de doblaje en valenciano

Cuando hablamos de lenguas cooficiales, como es el valenciano, el doblaje es una forma de mantener presente el idioma en nuestro día a día. De esta forma, preservamos la cultura propia de cada región a través de las nuevas producciones audiovisuales.

En AM Escuela queremos contribuir al impulso de la lengua valenciana a través de el curso de doblaje en valenciano. En estas clases partiremos de los conocimientos adquiridos en las clases de doblaje para aplicarlos al doblatge en valencià.

CURS DE DOBLATGE EN VALENCIÀ

En parlar de llengües cooficials, com ara el valencià, el doblatge és una manera de mantindre present l’idioma en el nostre dia a dia. D’aquesta manera, preservem la cultura pròpia de cada regió mitjançant les noves produccions audiovisuals.

En AM Escola volem contribuir a l’impuls de la llengua valenciana a través del curs de doblatge en valencià. En aquestes classes partirem dels coneixements adquirits en les classes de doblatge per a aplicar-los al doblatge en valencià.

Personas que quieran aplicar sus conocimientos de doblaje al doblaje en valenciano.
– Estar cursando los niveles intermedio o avanzado de doblaje.
– Dominio del idioma valenciano.
Básico: 4 clases de 2h
La reserva mínima de clases al mes es de 4. Sin embargo, el alumno tiene posibilidad de aumentar el número de clases al mes en función de sus intereses y necesidades siempre que haya disponibilidad de horarios.
Estas clases se pueden repartir a conveniencia del alumno a lo largo del mes, siempre que haya grupo y hueco en el grupo que solicita.
ALUMNOS POR CLASE:
NÚMERO MÍNIMO DE ALUMNOS: 3
NÚMERO MÁXIMO DE ALUMNOS: 4

DETALLS

DIRIGIT A:
Persones que vulguen aplicar els seus coneixements de doblatge al doblatge en valencià.
REQUISITS:
– Estar cursant els nivells intermedi o avançat de doblatge.
– Domini de l’idioma valencià.
CLASSES MENSUALS:
Bàsic: 4 classes de 2h
L’alumne té possibilitat d’assistir a un mínim de 4 classes al mes.
Aquestes classes es poden repartir a conveniència de l’alumne al llarg del mes, sempre que hi haja grup i plaça en el grup on ho sol·licite.
ALUMNES PER CLASSE:
NOMBRE MÍNIM D’ALUMNES: 3
NOMBRE MÀXIM D’ALUMNES: 4
DURACIÓ DEL CURS:
Formació contínua.

HORARIOS / HORARIS

LUNES A VIERNES / DILLUNS A DIVENDRES

10:00 – 12:00; 12:30 – 14:30; 15:00 – 17:00; 17:30 – 19:30; 20:00 – 22:00

Estos horarios pueden variar dependiendo de la demanda de alumnos. Se recomienda consultarlos mes a mes. Es el alumno el que debe reservar sus clases con tiempo para el mes siguiente.

Aquests horaris poden variar depenent de la demanda d’alumnes. Es recomana consultar-los mes a mes. És l’alumne el que ha de reservar les seues classes amb temps per al mes següent.

1. Solicitar plaza para el mes en el que se quiera incorporar: el alumno tendrá que rellenar una ficha de inscripción en la escuela y abonar el importe total de la matrícula.

2. Acordar con la escuela las fechas y horarios de cada sesión.

MATRICULACIÓ

La matrícula està oberta tot l’any. Per a formalitzar-la, l’alumne haurà de:

1. Sol·licitar plaça per al mes en què es vulga incorporar: l’alumne haurà d’emplenar una fitxa d’inscripció a l’escola i abonar l’import total de la matrícula.

2. Acordar amb l’escola les dates i horaris de cada sessió.